Online terapie
Komu je služba určena ?
Terapie narušené komunikační schopnosti online je určena všem, kteří nemají možnost osobní individuální péče.
Službu je možné využít jako doplněk individuální péče, jako jednorázovou konzultaci a nebo z různých důvodů omezení možností osobního setkání.
Jak tato služba vypadá?
Mám zkušenosti, že online péče může velmi účinně pomáhat a řešit narušenou komunikační schopnost ať u dětí, nebo u dospělých klientů. Rodič je vždy v terapii velmi důležitý partner, v případě péče na dálku obzvláště. Řekněme, že je takovou prodlouženou rukou terapeuta.
Terapie začíná diagnostikou. Pokud se jedná o dětského klienta, pak je důležitý rozhovor s rodičem. Vzájemně probereme reálné možnosti terapie na dálku. Řekneme se, co můžeme na dálku vyřešit, podpořit a co asi ne. Jaké máme vzájemně časové představy. Další setkání jsou již plně zaměřena na terapeutickou práci s dítětem. Rodič je vždy co nejobšírněji informován co a jak trénovat. Součástí každého setkání je písemné shrnutí lekce a zaslání materiálů a pracovních listů na email.
Co je k péči na dálku potřeba?
Nejdůležitější je dobré internetové připojení a počítač nebo tablet. Telefon se dá také využít, ale pro dlouhodobou spolupráci není úplně příhodný. Doporučuji nainstalovat si Skype. Umožňuje komfortní a interaktivní práci s dítětem, protože mohu s klienty přímo při terapii sdílet soubory obrázků a pracovních listů a videa. To činí setkání zajímavější a hravější. V nouzi se dá využít i WhatsApp, pro pravidelná setkání ale není vhodný. Lze jej využít jednorázově, nebo jako náhradní řešení.
Může vůbec terapie narušené komunikační schopnosti na dálku pomoci?
Zkušenost mi ukazuje, že i na dálku jsme schopni společně s klienty kráčet kupředu k lepší a radostné komunikační schopnosti.
Jak je to s placením?
Lekci je potřeba uhradit vždy předem na číslo účtu, které Vám napíši. Cena se odvíjí od platného ceníku.
Nevíte si rady? Nerozumíte něčemu?
Neváhejte mě kontaktovat. Upřednostňuji email, protože v případě, že pracuji s klientem, neberu telefon.